2010 m. rugsėjo 5 d.

Pamąstymas [09-02-28]

Kaip ir kiekvieną savaitgalį (beveik) daugelis studentų pajuda namo, žinoma, didžioji dalis važiuoja ne savo automobiliais, o naudojasi tarpmiestiniu transportu. Neišimtis ir aš. Čia ir kyla problemų...

 Turbūt pagalvojot, kad vietų trūkumas, bet ne - informacinės technologijos.

Dažnas iš mūsų turime patį geriausią studento draugą - nešiojamąjį kompiuterį, be abejo, ne kiekvienas žino kaip su juo atitinkamose vietose elgtis .Na neįsižeiskit, bet jau keletas kartų, tiesą sakant, kaskart kai važiuoju autobusu, kas nors išsiima savo mažąjį draugą ir pradeda žiurėti kokį nors filmą, klausyti muzikos ar šiaip "kapoti" "cs" (Counter strike-kompiuterinė šaudyklė), bet ir čia ne problema...Problema tame, kad nesinaudoja tokiu "keistu" išradimu kaip AUSINUKAS,o sklindancius klyksmus, šūvių garsus ir t.t. girdi labai pavargę,suirzę ir miego norintys keleiviai kaip aš :D


Turėjau vieną atvejį, kai važiavau namo 20.30 h autobusu ir mergaičiukė (gal kokių 25-26 metų) įsijungė kompiuterį ir pasileido mums visiems labai gerai žinomų kūrinių iš "Kelio į žvaigždes" dainas ,žinoma, autobuse beveik visi buvo "nulužę" (miegojo)... aš neištvėriau,nes taip pat buvau užmigęs, atsisukau ir klausiu: "GAl jums ,panele, ausines paskolint?", o ji grubiai, nemandagiai ir išdidziai atkirto: "Atsiprašau...pritildysiu...", na o koncertas tęsėsi toliau, bet biškelį tyliau...Aš suprantu gal žmogus neturi ausinių (bent pritildytu) ypač man keista, juk dabar kas antras su MP3 grotuvais vaikšto (ausinės po ranka)... Man iškilo ne tiek problema, kaip juos visus išmokyti :DD bet kilo klausimas KODĖL JIE TAIP DARO? Atsakymas labai paprastas-egoizmas,kai nematai aplink save kitų žmonių - svarbu man gerai ,o kad autobuse 40 žmonių važiuoja-nusispjaut...Vėl gi,kodėl egoizmas!?! Todėl,kad dažnam iš mūsų kyla toks klausimas: "o kas man iš to?" visi norime kažko sau, be to mes visi labai materialėjame, užtenka vieną vakarą pažiūreti TV ir kitą dieną bėgsi į parduotuvę sauskelnių (nesvarbu, kad neturi vaikų :D ) , kavos ir šampūno, o nuėjęs pamatysi, kad kojinėms 5 % nuolaida...


Gal kas pasakys, kad aš jau kaip senas nukriošęs diedas ir tiesiog bambu ,bet ir pačiam tenka pasinaudoti kompiuteriu autobuse, tad kad kitiems netrukdyčiau visada PC krepšyje yra senų ausinių komplektukas ir turiu draugų, kurie taip pat naudojasi PC su ausinėmis ir juos tikrai gerbiu už pagarbų elgesi su šalia esančiais. Tad, gerbiamieji, linkiu, kad egoizmas aplenktų jus-bus galima lengviau gyventi visiems...Pagarbiai S.J.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą