2010 m. spalio 13 d.

Vaikų darželio auklėtiniai-studentai.

Kaip jau skaitėt anksčiau, dabar studijuoju VPU. Lyg ir viskas būtų gerai. Netyčia patapau seniūnu :D čia didžiausia staigmena.
Dar netapus seniūnu pasisiūlau sukurti bendrą paštą - kažkam tiko, o kažkam kaip visada, niekada neįtiksi. Pradžioje vyko trumpa diskusija apie tai, kad kas nors gali ištrinti laiškus, bet man tai nelabai suvokiama buvo, juk už mokslus mokam tą pačią kainą ir visi gausim tą patį diplomą ir nėra jokios konkurencijos, juk niekas nepretenduoja į stipendiją :D

Bet mano nuostabai prasidėjo keisti dalykai - laiškų trynimai. Kažkaip mano kaip provincialo smegenėlės neišneša kaip galima ištrint laišką iš gmail netyčia. Suprantu netyčia iš "gautųjų", bet netyčia ir iš šiukšliadėžės... Juk laiškai skirti visai grupei, jokių asmeninių laiškų ir kaip kartojau, jokios konkurencijos, koks to tikslas, žinoma, negražu, kai žinai, kad grupėje yra toks ar tokių žmonių. Vakar perpildė mano kantrybės taurę, kadangi mano laiškai nepadėjo, sulaukiau vienos grupiokės skambučio, jog nėra lietuvių kalbos medžiagos. Kaip sakė, taip ir yra - patikrinęs neradau :D Vaikų darželis :D Sukūriau grupės paštą ir gavau patvirtinimo laišką su duomenimis, duomenis nusikopijavau, po pusvalandžio žiūriu laiškas ištrintas xD Prieš einant miegot pakeičiau slaptažodį. Dabar didžiausia bėda sukviesti 72 žmones į grupę :D

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą