2010 m. gruodžio 29 d.

Sveikinimas

Pagaliau...Pagaliau prabėgo bent jau Šv. Kalėdos. Bruzdesys, spūstys parduotuvėse, dovanų ieškojimas, aprimo isteriškas  lakstymas po parduotuves, nubraukiantis tikrąją šios šventės reikšmę.
Vieni kitiems siuntinėjom trumpąsias sveikinimo žinutes apie angelėlius, dovanėles ir girtą senelį. Kad ir kaip banaliai beskambėtų tie sveikinimai, bet kiekviena tokia žinutė primena, kad nesi pamirštas, kad tave atsimena bent per šventes.

Paskambino vakare kažkokia vadybininkė. Kaip tyčia ši diena nebuvo iš lengvųjų. Paskambinusi pasakė, kad iš "Bitės" ir pasiūlė pereiti į jų tinklą. Neišklausęs pasiūlymo atkirtau, jog man geriausią planą pasiūlė "Tele2". Tuomet šnekta perėjo apie mobilųjį internetą, čia ir vėl atkirtau, jog mano "mobilusis internetas" yra Zebra, o telefone puikiai veikia ir "Tele2" internetas. Taip ir baigėsi pokalbis  gero vakaro palinkėjimu.

Ne šiaip aš čia rašau apie tą skambutį. Grįžęs į namus pamąsčiau: "skambina man moteris, mandagiai teiraujasi, dirba savo darbą, o aš kaip stuobrys nemandagiai atkirtinėjau". Pagalvojau su kiek tokių kaip aš ji per visą darbo dieną bendrauja, su kokia nuotaika grįžta į namus...

Artinasi naujų metų pradžia, linkiu sau ir jums tapti mandagesniais, linkiu nebūti niurgzliais, pikčiurnom, linkiu dažniau šypsotis, šypsotis stotelėje, šypsotis troleibuse, autobuse, nusišypsot pardavėjai Maximoje, juk šypsena nieko nekainuoja ;)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą