2011 m. sausio 25 d.

Sniego kasimas.

Gyvenu daugiabutyje, išskyrus, kai atvykstu į Vilnių. Šią žiemą didžiausia problema sniegas. Bet man tai ne problema. Beskaitydamas visus tuos straipsnius apie raginimus sniegą kasti, galvojau, nejaugi tai vienintelė problema Lietuvoje, o gal mes patys lodoriai, kad nesugebam nieko padaryt niekieno neraginami.

Vos pradėjus stipriai snigti kaimynas laiptinėje padėjo kastuvą ir"šiūpelį", "namiokas" kaip ir aiškus, bet ne visiems. Kadangi esu jaunas ir pakankamai energingas man tikrai nebuvo sunku apsikasti sniegą apie savo automobilį. Jei ir nebūtų padėtas kastuvas paimčiau savo, juk maloniau grįžus iš mašinos lipti ne į pusnį :D Kasiau savaitę, antrą, trečią: laiptus nustūmdavau, prilipusį sniegą nugramdydavau. Dažniausiai kasdavom dviese - aš ir kastuvo šeimininkas, abiejų mašinos stovi šalia :D negailėdavau ir papildomai pora vietelių nukasdavau ;) kasėm, kol atšilo orai.

Dabar tiems kas sakys, kad giriuosi, pučiuosi ir t.t., pasiųsiu...sniego kasti :D nereikia aiškinti, kad visi dirbat ir laiko neturit, aš ir dirbu, bet 15-os minučių man negaila, žinau savo kaimynus, visus pažįstu, stovit laiptinėj rūkot, imkit kastuvus ir kieme parūkykit :D

Atvažiavau sekmadienį į Vilnių, teko garbė prasukti pro miegamuosius rajonus: provėžos, sniegas, betvarkė, savo kiemo nenusivalo, o rėkia, kad Kubilius blogai dirba. Yra 300 tūkst. bedarbių, nejaugi toks skaičius žmonių sėdi namie prie TV ir bambas krapšto??? :D

Pirmyn nuo patalų, gana niurzgėt :D

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą